Elementem wystroju placówki jest tężnia solankowa umieszczona w samym centrum lokalu. Drewniana konstrukcja wypełniona gałązkami tarniny, po których spływa roztwór wody z solą, działa jak filtr: usuwa zanieczyszczenia powietrza i równocześnie je nawilża. Tężnia otoczona jest wysoką na 3,3 m „zieloną” ścianą z żywymi roślinami. Wokół, w fotelach, klienci mogą oczekiwać na swoją rozmowę z doradcą.
Nowa flagowa placówka Credit Agricole w Warszawie
Lokal jest w pełni przystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Swobodnie wjadą do niego osoby na wózkach, wszystkie urządzenia samoobsługowe wyposażone są w pady dla niewidomych, a niedosłyszący klienci mogą korzystać ze stanowiska obsługi wyposażonego w pętlę indukcyjną.
– Tak jak cały The Hub, nasza nowa placówka zaprojektowana jest na bazie koła i podzielona na zaokrąglone przestrzenie. Obłe są też kształty mebli, a ekrany digital – zakrzywione. Do tego miękkie fotele i krzesła, dywanowe wykładziny, tapicerowane panele i winylowe tapety na ścianach – mówi Beata Borucka, menadżerka ds. komunikacji na rynkach lokalnych w Credit Agricole.
Doradcy mają się przede wszystkim skupiać na budowaniu relacji i oferować klientom najlepsze rozwiązania, jakich ci potrzebują, a także doradzać i edukować – czytamy w komunikacie.
Ostatnio pisaliśmy o nowym wdrożeniu Credit Agricole – usłudze Księgowość dla Biznesu. Rozwiązanie jest przeznaczone dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz dla rolników indywidualnych.