– Wdrażamy rozwiązanie Customer Data Platform dostosowane zarówno do możliwości, jak i do oczekiwań Credit Agricole Bank Polska. Realizujemy koncepcje event-driven architecture oraz data centric architecture w celu zidentyfikowania najistotniejszych punktów styku między danymi pozyskanymi z różnych źródeł czy kanałów komunikacji – wyjaśnia Maciej Kasprzak, General Manager w Ailleron.
Współpraca Credit Agricole Bank Polska i Ailleron
Wdrożenie Customer Data Platfrom ma pomóc Credit Agricole Bank Polska w efektywnym wykorzystaniu danych. Rozwiązanie od Ailleron to zestaw narzędzi oraz technologii, które pozwalają na przetwarzanie i zarządzanie danymi z różnych systemów banku.
W ramach współpracy Ailleron dostarczy Credit Agricole wykwalifikowanych inżynierów oraz architektów oprogramowania. W ten sposób software house zapewni kompleksowa usługę projektowania i wdrażania zaawansowanej platformy danych.
– Mistrzostwo w zarządzaniu danymi daje naszym partnerom biznesowym tę przewagę, aby mogli stać się instytucjami pierwszego wyboru dla klientów, szukających produktów i rozwiązań finansowych przyszłości. Właśnie udostępnianie danych w czasie rzeczywistym do zaawansowanej analityki oraz dla kluczowych systemów, takich jak bankowość mobilna, internetowa czy CRM, pozwala tworzyć bardzo innowacyjne usługi – podkreśla Maciej Kasprzak, General Manager w Ailleron.
Warto przypomnieć o ostatnim wdrożeniu Credit Agricole – bank wprowadził opcję wideorozmowy z doradcą. Usługa jest dostępna dla klientów, którzy potrzebują wsparcia w procesie zakładania konta. Docelowo, podczas spotkań wideo będzie można zapoznać się z szerszą ofertą banku oraz kupić wybrane produkty.