Tym samym Credit Agricole został 8 bankiem, który wdrożył płatności powtarzalne BLIK. Rozwiązanie to jest już dostępne w PKO BP, Santander Bank Polska, ING Banku Śląskim, Alior Banku, Banku Millennium, Nest Banku i SGB.
Płatności powtarzalne BLIK już dostępne w Credit Agricole
Jednorazowe zatwierdzenie za pomocą kodu BLIK zgody w aplikacji mobilnej banku uruchamia usługę automatycznej realizacji płatności w ramach wybranego zobowiązania – między innymi opłacania rachunków, subskrypcji, regularnego wspierania fundacji czy przejazdów za autostrady. Rozwiązanie umożliwia realizację transakcji automatycznie lub z każdorazowym potwierdzeniem, a kolejne płatności realizowane są zgodnie z wybranym harmonogramem i preferencjami użytkownika.
Korzystanie z usługi Płatności powtarzalne BLIK nie wymaga od użytkowników wpisywania danych wrażliwych, takich jak dane karty albo numer konta. Ponadto, wszystkimi aktywnymi zobowiązaniami w ramach tej usługi można zarządzać bezpośrednio w aplikacji CA24 Mobile – z możliwością podglądu historii płatności, edycji ustawień lub rezygnacji z usługi – czytamy w komunikacie.
– Styl życia i sposób, w jaki korzystamy dziś z sieci i usług, sprawiają, że oczekujemy maksymalnej wygody – chcemy, by płatności „działy się same”, ale jednocześnie byśmy mogli mieć nad nimi pełną kontrolę w każdej chwili. Płatności powtarzalne BLIK idealnie odpowiadają na te potrzeby: są w pełni zintegrowane z aplikacją bankową – mówi Monika Król, wiceprezeska zarządu BLIKA.
Więcej na temat nowości od BLIKA można dowiedzieć się z naszej rozmowy z Moniką Król, wiceprezeską Polskiego Standardu Płatności, czyli operatora systemu BLIK. Kiedy wystartują międzynarodowe przelewy na numer telefonu? Jak wygląda wdrożenie płatności zbliżeniowych na iOS? Tego dowiecie się z podlinkowanego podcastu, dostępnego również w formie pisemnego wywiadu.
Ostatnio pisaliśmy również, że Credit Agricole rozwija ofertę dla zamożnych klientów. Bank wprowadza na rynek nowy wariant Konta dla Ciebie oraz produkty na preferencyjnych warunkach. Klienci Prime mogą także liczyć na specjalne zasady obsługi. Nowa oferta skierowana jest do osób, które osiągają ponadprzeciętne dochody: zarabiają powyżej 15 000 zł miesięcznie lub dysponują majątkiem powyżej 250 tys. złotych.


