Wprowadzając możliwość wideorozmowy z doradcą Credit Agricole chce dotrzeć do osób, które preferują zdalną obsługę lub zwyczajnie nie mają czasu na wizytę w stacjonarnych placówkach. Warto przypomnieć, że klienci zainteresowani wizytą w oddziale banku, mogą samodzielnie umówić się na spotkanie z doradcą. Taka opcja jest dostępna w serwisie internetowym CA24 eBank.
Wideorozmowa z doradcą dostępna w Credit Agricole
Podczas spotkania w formie wideorozmowy pracownik banku przedstawi ofertę Credit Agricole. Pomoże także dopasować pakiet konta oraz przeprowadzi przez proces zakupu produktu. Na początek ten kanał dostępny jest dla nowych klientów, których interesuje założenie rachunku bankowego.
Jeszcze w tym roku bank chce zwiększyć dostępność wideorozmowy w kolejnych sekcjach na swojej stronie. Co więcej, w przyszłym roku Credit Agricole planuje udostępnić możliwość zadzwonienia do doradcy z aplikacji CA24 Mobile. W dalszej perspektywie bank umożliwi także umawianie spotkań wideo pomiędzy doradcą i klientem.
– Cieszymy się, że nowa forma spotkania została pozytywnie oceniona podczas testów Family&Friends i wdrożona w naszym banku. Osoby testujące deklarowały, że będą polecać wideorozmowę oraz korzystać z takiej formy kontaktu z bankiem w przyszłości. Spotkanie z klientem w formie wideorozmowy zamiast tradycyjnej wizyty w placówce to pierwszy krok milowy w koncepcji rozwoju tego kanału – podkreśla Monika Krygier, Manager Wsparcia Sieci Sprzedaży.
Wideorozmowa jest dostępna na stronie banku Credit Agricole w sekcji kont osobistych. Z usługi można korzystać w dni robocze, w godzinach 10:00-15:00.