Wyszukiwarka w aplikacji mobilnej to funkcjonalność, z której z powodzeniem korzysta wiele dobrze znanych marek, ale to wciąż względna nowość w kategorii aplikacji bankowych.
Jak działa nowa funkcja?
Wyszukiwarka jest widoczna na ekranie głównym oraz w głównym menu na dole aplikacji. Już po wpisaniu trzech pierwszych liter wyświetlają się proponowane odpowiedzi. Przeszukiwany jest szeroki zakres danych: przelewy, odbiorcy, cała historia transakcji do 90 dni wstecz, a także produkty klienta (np. rachunki czy kredyty), inne produkty w ofercie banku, potrzebne funkcje w aplikacji (np. kantor walutowy) czy konkretne oferty z Klubu Korzyści.
– Wiemy, że narzędzie to doskonale sprawdza się w różnych typach aplikacji mobilnych. Nasz sektor jeszcze nie wykorzystał pełni potencjału tego rozwiązania. Biorąc pod uwagę te obserwacje zdecydowaliśmy się wprowadzić do aplikacji wyszukiwarkę. Użytkownik nie musi przeszukiwać menu aplikacji czy dalszych ekranów w poszukiwaniu danej funkcji, bo może ją znaleźć niemal za jednym kliknięciem – tłumaczy Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w Credit Agricole.
Nowa funkcja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.