Konferencja jest organizowana przez Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu i Politechniką Warszawską.

Dopełnieniem do konferencji & meet up Crowdfunding 4.0 jest zbiórka na zorganizowanie wydarzenia (link do zrzutki). Wszelkie nadwyżki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z domu dziecka.

Prezentacja wyników badań dotyczących crowdfundingu

Formuła wydarzenia, czyli połączenie konferencji naukowej i meet up, jest przykładem jak dobrze działa crowd wisdom. W programie zaplanowano wystąpienia przedstawicieli świata nauki, którzy przekażą wyniki swoich badań dotyczących crowdfundingu. Dr Artur A. Trzebiński (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu) przedstawi rozwój rynku crowdfundingu udziałowego w Polsce. Nie obejdzie się bez wykresów i danych liczbowych.

Z kolei dr Aneta Waszkiewicz (SGH) i dr Maria Kukurba (Politechnika Warszawska) opowiedzą o poszukiwaniu wartości w crowdfundingu. Piotr Majewski (SGH) skupi się na niefinansowych aspektach kampanii crowdfundingowych.

Nie zabraknie wystąpień praktyków

W sesji success story Maciej Kowalski (Kombinat Konopny), Damian Badowski (Cannabisvera)  i Tomasz Laskowski (Inside Park) opowiedzą o swoich doświadczeniach z crowdfundingiem i powodach skorzystania z tej formy finansowania.

W kolejnej sesji uwaga zostanie przeniesiona na crowdfunding donacyjny. Artur Trzebiński (Związek Przedsiębiorstw Finansowych) zaprezentuje raport o polskim crowdfundingu donacyjnym i sponsorskim. Tomasz Chołast (Zrzutka) zabierze uczestników w niedaleką przyszłość crowdfundingu donacyjnego.

W ostatni panelu Marcin Czugan (Związek Przedsiębiorstw Finansowych) po prezentacji o wyzwaniach prawnych postawionych platformom crowdfundingowym będzie moderował dyskusję o przyszłości crowdfundingu z prezesami największych krajowych platform.

Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie formularza dostępnego pod tym linkiem. Natomiast z programem konferencji można zapoznać się tutaj.