Leadenhall współpracuje z CUK w zakresie dystrybucji ubezpieczenia na życie LifeUp od zeszłego roku. Jesienią 2023 r. firmy zaproponują klientom produkt w nowym modelu sprzedaży. Klienci multiagencji zostaną poinformowani o możliwości zakupu ubezpieczenia w zautomatyzowanej kampanii marketingowej. Do dyspozycji mają system transakcyjny dostępny na stronie internetowej produktu, dopasowanej również do urządzeń mobilnych. Całość jest spersonalizowana zgodnie z identyfikacją wizualną CUK – czytamy w komunikacie.

Wystarczy jedna informacja…

Zastosowana technologia umożliwia zawarcie umowy ubezpieczenia na życie w kilka minut bez konieczności wypełniania ankiety medycznej i dostarczania wyników badań. Oferta jest gotowa po 30 sekundach od podania daty urodzenia klienta – jedynej informacji wymaganej do kalkulacji składki.

Po wyborze okresu ochrony, akceptacji ceny i wprowadzeniu niezbędnych danych osobowych i kontaktowych polisa jest wystawiana od ręki. Płatności pierwszej składki dokonuje się bezpośrednio na stronie lub wygodnie ustawia płatności cykliczne na cały okres obowiązywania umowy. Podobnie weryfikacja tożsamości odbywa się całkowicie online w powiązanym z platformą systemie Veriff.

Leadenhall LifeUp to terminowe ubezpieczenie na życie zapewniające ochronę na wypadek śmierci. Kierowane jest do osób w przedziale wiekowym 18-60 lat – ubezpieczeni korzystają z ochrony przez co najmniej 5 lat, maksymalnie do ukończenia 70. roku życia. Produkt wyróżnia prosta konstrukcja, elastyczność (z ochrony można zrezygnować w dowolnym momencie) i niska cena (od 17 zł miesięcznie).

W planach jest także rozszerzenie współpracy z CUK o kolejne kategorie produktowe – ubezpieczenia NNW oraz specjalistyczne polisy OC zawodowej m.in. dla przedstawicieli wolnych zawodów i samozatrudnionych.