Visa wraz ze swoimi partnerami będzie promować nagrody i doświadczenia z Disneyem, które posiadacze kart Visa mogą odblokować przez cały rok, zapraszając ich do świętowania 100 – lecia Disneya .
Disney i Visa nawiązują współpracę
Współpraca z Visa obejmie każdą branżę w Disney EMEA – dzięki połączeniu sponsoringu wydarzeń i wsparcia promocyjnego. Niektóre z priorytetowych wydarzeń, które Visa będzie wspierać, obejmują:
- Disney100: The Concert – multimedialny koncert objazdowy, który zawiera momenty muzyczne z historii Disneya, w tym piosenki z Beauty & the Beast , Mary Poppins i Encanto oraz najważniejsze fragmenty ze światów Pixar, Star Wars i Marvel
- Disney100: The Exhibition – Disney otwiera swój skarbiec, aby zaprezentować setki fragmentów historii, w tym rzadko spotykane oryginalne dzieła sztuki, artefakty, kostiumy, rekwizyty i inne pamiątki. Europejska premiera odbędzie się w Monachium (od 18 kwietnia), a jesienią 2023 roku wystawa trafi do londyńskiego ExCeL.
- Wonder of Friendship: The Experience – odbywające się od maja do października w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech (kolejne rynki zostaną ogłoszone), wydarzenie upamiętnia 100 lat dynamicznych duetów, kumpli i nierozłącznych przyjaciół.
Co jeszcze oznacza współpraca Disneya i Visy?
Wielopłaszczyznowa kampania Visa będzie miała również istotne znaczenie wspierając promocję:
- Nadchodzący animowany musical Walt Disney Animation Studios Wish z Arianą DeBose w roli głównej i wyreżyserowany przez Chrisa Bucka, oryginalna animowana historia z zupełnie nowymi postaciami i oryginalną muzyką Julii Michaels. Premiera 22 listopada 2023 r.
- Przedstawienia teatralne Disneya w regionie EMEA, w tym Król Lew , Musical Kraina lodu , Aladyn , Tarzan i AIDA .
- Oferty przedsprzedażowe dla posiadaczy kart Visa na Disney on Ice .
- 20% zniżki na produkty shopDisney w wybranych okresach na rynkach w regionie EMEA.
- Szereg pakietów nagród Disneya przez cały rok dla posiadaczy kart Visa.
– Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w obchodach 100-lecia Disneya, zapraszając posiadaczy kart Visa z całej Europy do odblokowania magicznych nagród i doświadczeń w ramach tej wyjątkowej rocznicy – mówi Kim Kadlec, dyrektor ds. marketingu Visa w Europie
– Inspirują nas fani i rodziny, które w ciągu ostatnich 100 lat przyjęły nas do swoich serc, tworząc razem magiczne i cudowne wspomnienia. A przy tak wielu niesamowitych wydarzeniach i doświadczeniach zaplanowanych na ten rok, współpraca z Visa oznacza, że jeszcze więcej osób w Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce będzie miało szansę wziąć udział w magii Disneya – dodaje Nicole Morse, wiceprezeska ds. strategii marketingu marki i franczyzy w Disney EMEA.