Partner serwisuVisa dla biznesu

Visa


Visa to jedna z największych organizacji płatniczych na świecie i światowy lider płatności cyfrowych. Firma powstała w 1958 roku i obecnie procesuje ponad 500 mln transakcji dziennie. Visa zatrudnia ok. 20 tys. pracowników i jest uznawana za jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie spółek działających w sektorze płatności. Nowoczesna globalna sieć przetwarzania danych transakcji – VisaNet – umożliwia dokonywanie bezpiecznych płatności w 160 walutach na całym świecie i może przetwarzać w ciągu sekundy ponad 65 tys. operacji. Sieć Visa łączy 3,4 mld kart, 61 mln punktów detalicznych i prawie 16 tys. instytucji finansowych. Wraz z ogólnoświatowym procesem przechodzenia z technologii analogowych na cyfrowe, Visa angażuje swoją markę, produkty, specjalistów, sieć i zasięg, by kształtować przyszłość handlu.
Visa przetworzyła kolejny miliard płatności bezdotykowych
April 9, 2021, 12:54 PM

W niespełna rok po podniesieniu limitu dla płatności zbliżeniowych w Europie, Visa przetworzyła kolejny miliard transakcji bezdotykowych. Z tego 400 milionów dokonano w Wielkiej Brytanii.

Tokenizacja rośnie jak na drożdżach. Visa Token Service z 2 miliardami tokenów
April 7, 2021, 5:56 PM

Wydanie 1 miliarda tokenów w ramach Visa Token Service zajęło aż 6 lat. Lawina ruszyła, bo wydanie kolejnego miliarda zajęło raptem 10 miesięcy.

Przełomowa decyzja Visa. Rozliczenia w kryptowalutach stają się faktem
March 30, 2021, 3:50 PM

Visa ogłosiła, że umożliwi rozliczanie transakcji w USD Coin – stablecoina opartego na dolarze amerykańskim, do rozliczenia transakcji Visa za pośrednictwem Etherum.

Visa przeprowadza pierwsze transakcje za pomocą kryptowaluty USD Coin
March 29, 2021, 3:05 PM

Visa została pierwszą dużą siecią płatniczą, która przetwarza transakcje w USD Coin, stablecoinie opierającym swój kurs na dolarze amerykańskim.

Otwarta bankowość wymaga dbałości o dane osobowe konsumentów
March 16, 2021, 1:17 PM

Podejście organów regulacyjnych i działania banków niewiele znaczą, jeżeli klienci nie będą zainteresowani oferowanymi im produktami czy usługami.