Dobiega końca proces połączenia marek Banku Pocztowego i EnveloBanku. Od niemal pół roku wszyscy klienci mogli korzystać z nowego, wspólnego serwisu internetowego Pocztowy24. Od 20 października br. będzie następowało automatyczne przekierowywanie do nowego systemu pod adresem online.pocztowy.pl.

Klienci Banku Pocztowego „pod jednym dachem”

Proces przechodzenia na nowy Pocztowy24 został uproszczony. Logowanie następuje za pomocą hasła, którym klient dotychczas logował się do poprzedniej wersji serwisu. Po zakończeniu okresu przejściowego, dostęp do starej wersji bankowości internetowej zostanie wygaszony.

– Ujednoliciliśmy ofertę banku oraz stworzyliśmy nową jakość dla wszystkich naszych klientów poprzez zaoferowanie im zaawansowanej bankowości cyfrowej w funkcjonalnej i atrakcyjnej formie. W najbliższym czasie, po zakończeniu migracji, planujemy udostępnić kolejne funkcjonalności, jak np. moje ID czy karty wirtualne. Bank pracuje także nad kolejnymi produktami rozszerzającymi ofertę dla rynku e-commerce – mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialny za obszar biznesu oraz IT.

Klienci Banku Pocztowego otrzymali również dostęp do aplikacji mobilnej Pocztowy, którą można pobrać z App Store lub Google Play. Zapewnia ona m.in. możliwość płatności BLIK, moduł kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy usługę Autopay.

Bank realizuje strategię cyfryzacji, w tym oferowania klientom szerszej gamy rozwiązań cyfrowych. Początkiem października klienci Banku Pocztowego zyskali możliwość dokonywania płatności mobilnych Xiaomi Pay.