Z Bolt Business można korzystać w ponad 20 państwach na terenie Europy i Afryki, bez konieczności wymiany walut. Aplikacja umożliwia zamawianie przejazdów służbowych oraz zarządzanie nimi. W Polsce klienci otrzymują zestawienie swoich przejazdów na jednej fakturze.
Bolt Business podsumowuje 2021 rok
Najwięcej przejazdów Bolt Business w Polsce realizowanych jest w Warszawie i Krakowie. Klienci korzystają z usługi najczęściej w czwartki i piątki, wybierając przy tym kategorię Bolt Standard. Najpopularniejszymi punktami docelowymi, gdzie kończą się przejazdy są warszawskie Lotnisko Chopina i okolice Dworca Centralnego.
Średnio 5 firm dziennie rozpoczynało w mijającym roku współpracę z Bolt Business. W sumie prawie 2 000 firm zainstalowało aplikację Bolt w smartfonach ponad 10 000 pracowników. Zaprezentowane informacje świadczą o wzroście zainteresowania usługą.
– Powyższe dane potwierdzają, że osoby zarządzające przedsiębiorstwami w Polsce dostrzegły, że własna flota nie daje takiej samej elastyczności jak korzystanie z aplikacji Bolt Business. To właśnie elastyczność kosztowa, pobieranie opłaty tylko za zrealizowany przejazd w przeciwieństwie do stałych kosztów utrzymania samochodu służbowego w leasingu czy kosztów parkowania i ubezpieczenia pozwala szybko ocenić korzyści jakie wynikają z korzystania z aplikacji mobilnej – mówi Radosław Mincewicz, Country Sales Manager w polskim oddziale Bolta.
Na podsumowanie roku dla innych usług oferowanych przez estońską firmę Bolt zapewne jeszcze przyjdzie czas. Już teraz warto przypomnieć o udanej rundzie inwestycyjnej, w ramach której udało się pozyskać 600 mln EUR. Ponadto mijający rok to także dalszy rozwój działalności, kilka dni temu w Warszawie wystartowała usługa Bolt Market. W jej ramach można zamawiać zakupy spożywcze z dostawą nawet w 15 minut.