E-commerce Trends Summit 2022 to wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą skutecznie rozwijać swoje sklepy internetowe i sprzedaż online. Tematyka konferencji skupia się na obszarach związanych z nowymi trendami w e-commerce (live shopping, q-commerce, metaverse), osobą e-klienta, marketplace i omnichannel, a także technologiach usprawniających sprzedaż online.

Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 w formie online (transmisja na żywo), a uczestnicy obejrzą wystąpienia prelegentów i wezmą udział w sesjach Q&A. Konferencja posiada akredytację DIMAQ.

Eksperci e-commerce podzielą się wiedzą

Podczas wydarzenia odbędą się dwie debaty eksperckie. Pierwszą z nich, zatytułowaną „Sprawna logistyka w e-handlu”, poprowadzi Paulina Kostro, redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”. W dyskusji udział wezmą: Łukasz Dubina, Raben Logistics; Marcin Czerniewski, ProLogis; Marcin Susmanek, Wolante Investments i Apaczka.pl; Monika Duda, DHL.

Druga debata będzie poświęcona tematowi „Transformacja cyfrowa. Trendy i wyzwania dla e-biznesu”. Swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem podzielą się: Patrycja Sass-Staniszewska, Izba Gospodarki Elektronicznej; Paweł Fornalski, IAI (IdoSell & IdoBooking); Daniel Kierdal, LINKER CLOUD. Dyskusję będzie moderował Andrzej Jacaszek DBA, wiceprezes ICAN Institute.

Oprócz tego na uczestników konferencji E-commerce Trends Summit 2022 czeka szereg wystąpień polskich i światowych ekspertów, w tym:

  • „Rosnące znaczenie trwałego nośnika informacji w procesach e-commerce” – Piotr Tomasik, Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej – KIR
  • „Omnichannel cross-border e-commerce – jak skutecznie wykorzystać potencjał marketplace w sprzedaży międzynarodowej?” – Damian Wiszowaty, założyciel Gonito, ekspert Amazon,
  • „E-commerce w Metaverse – nowe i trudne wyzwanie dla marketerów” – Krzysztof Bulski, Dyrektor Zarządzający w Molecule Group,
  • „Najważniejsze wyzwania przed którymi stoi e-commerce w nadchodzącym czasie” – Cezary Kożon, Dyrektor Generalny Spyrosoft,
  • „GetResponse Personal shopper w e-commerce. Rekomendacje produktowe jako nowa nawigacja w sklepie internetowym” – Maciej Ossowski Dyrektor Generalny i Członek Zarządu GetResponse.

Jak dołączyć do konferencji?

Do wydarzenia można dołączyć bezpłatnie (pakiet basic) lub wybierając jeden z płatnych pakietów (standard lub premium). Wszyscy uczestnicy, niezależnie od pakietu, mogą wziąć udział w sesjach Q&A z prelegentami i mają dostęp do materiałów partnerów wydarzenia.

Natomiast w płatnych pakietach uczestnicy otrzymają dodatkowo półroczny dostęp do treści z konferencji, e-booka „Siła rekomendacji” Michaela Schrage’a, szkolenie online „Marketing relacji”, certyfikat oraz półroczną prenumeratę ICAN Business Insight w wersji drukowanej.

Organizatorzy zapewniają także tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski, dzięki czemu język nie stanowi przeszkody w zdobywaniu wiedzy i interakcji z prelegentami.

Możliwość zgłoszenia udziału oraz więcej informacji o wydarzeniu znajduje się pod tym linkiem.