SentiOne wspiera firmy w automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Obecnie współpracuje już z ponad 400 markami na ponad 30 rynkach, w tym m.in. z Procter & Gamble, McDonald’s, Nike, Tesco. W ubiegłym roku spółka rozpoczęła swoją działalność na Bliskim Wschodzie na zaproszenie partnera biznesowego – firmy Seed Group.
SentiOne nawiązuje współpracę z e&enterprise
W ramach umowy z telekomem e&enterprise, SentiOne będzie wprowadzać swoje rozwiązania w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Pierwszym rynkiem będą Zjednoczone Emiraty Arabskie, a w dłuższej perspektywie planowana jest dalsza ekspansja na 16 rynków Bliskiego Wschodu, Azji i Afryki, na których działa e&enterprise.
Głównym celem współpracy jest wyposażenie klientów biznesowych e&enterprise w platformę konwersacyjną AI – SentiOne Automate – do budowania rozwiązań automatyzacji call center w oparciu o chatboty i voiceboty oraz platformę do automatycznego przesyłania wiadomości. Ma to pozwolić biznesom w ZEA zautomatyzować nawet 50 proc. swoich procesów.
– Współpraca z e&enterprise, które będzie oferować nasze rozwiązania swoim klientom, pozwoli nam na ekspansję w całym regionie. Niektóre z tamtejszych firm korzystają już z automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, jednak są to rozwiązania słabej jakości. Nasze boty rozumieją intencje rozmówcy ze skutecznością na poziomie 96 proc. – mówi Bartosz Baziński, CEO spółki SentiOne MENA i współzałożyciel SentiOne.
– W najbliższym czasie do Dubaju polecą kluczowi pracownicy techniczni – CTO, Head of Product i Head of Bot Design oraz project managerowie, aby przeszkolić pracowników e&enterprise z wdrażania naszego rozwiązania. Najważniejsza będzie skalowalność tego przedsięwzięcia, gdyż, wraz z partnerem, planujemy wykonać wdrożenia u kilkuset klientów typu enterprise w ciągu najbliższych dwóch lat – dodaje Bartosz Baziński.