Nowy system korzystający z kas fiskalnych Novitus oraz rozwiązań płatniczych od eService umożliwia szybką sprzedaż biletów oraz płatność kartą, BLIKIEM lub telefonem.
Sposób na ograniczenie kolejek
Dzięki temu sprzedawcy będą w stanie szybciej obsłużyć szybciej gości parku. Rozwiązanie ułatwia także zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego poprzez ograniczenie kolejek do kas.Energylandia postawiła na innowacyjne rozwiązanie, które sprawdziło się już w innych miejscach obsługujących dużą liczbę klientów, takich jak centra handlowe czy stacje paliw.
Wybrano rozwiązanie korzystające z tzw. kasoterminala wyposażonego w aplikacje sprzedażową, fiskalną i płatniczą. “Sercem” kasy fiskalnej Novitus One Online z 5-calowym panelem dotykowym i zintegrowanym terminalem płatniczym od eService jest system GoPOS, wspierający sprzedaż i obsługę gości parku – czytamy w komunikacie.
W pierwszym etapie wdrożonych zostało 20 takich urządzeń, w które wyposażono dodatkowo zatrudnionych pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów również poza tradycyjnymi punktami sprzedażowymi.
-Kasjerzy mogą aktywnie reagować na bieżącą sytuację i obsługiwać chcących kupić bilet w dowolnym miejscu, w którym zaczynają się gromadzić. Goście Energylandii z kolei nie będą musieli czekać w kolejkach do kas – powiedziała Renata Zielińska, Dyrektor departamentu Sprzedaży i Relacji z Klientami eService.
Rozwiązania Novitus ma wyróżniać przede wszystkim wykorzystanie systemu Android oraz otwarta architektura pomagająca integrować rozwiązania niedostępne dla zwykłych kas fiskalnych.