Aplikacja Ebury jest już dostępna na systemy Android i iOS w sklepach Apple App Store i Google Play Store. Stanowi ona kolejne ułatwienie w zarządzaniu środkami dla klientów Ebury, obok polskojęzycznej platformy transakcyjnej. Przyśpieszy też logowanie w bezpiecznej formie – będzie ono dostępne z wykorzystaniem systemu rozpoznawania twarzy lub odcisku palca – zapewnia spółka w komunikacie prasowym.
Nowa aplikacja mobilna od fintechu Ebury
Użytkownicy aplikacji mogą wymieniać waluty i płacić w ponad 130 walutach, sprawdzać aktualne kursy walut, śledzić transakcje w czasie rzeczywistym. Oprócz tego uzyskają dostęp do swoich kont i zatwierdzą płatności przez aplikację w ciągu kilku sekund.
Ebury jest globalną instytucją finansową z sektora FinTech, specjalizująca się w płatnościach międzynarodowych i zarządzaniu ryzykiem walutowym. Została założona w Londynie w 2009 roku, zaś na rynku polskim działa już od dekady. Obecnie Ebury ma ponad 45 biur na ponad 30 rynkach, zatrudnia ponad 1800 ekspertów i obsługuje ponad 21 000 klientów na całym świecie.
— Wciąż silnie stawiamy na osobisty kontakt pracowników z klientami i obsługę w lokalnych językach. W tym w dwóch polskich biurach: w Warszawie i w Katowicach. Pracownicy naszych biur znają lokalną kulturę biznesową, tworzą też dedykowane poszczególnym branżom zespoły wsparcia. Dostępność technologiczna jest dla nas kluczowa, a jednocześnie stawiamy na indywidualne wsparcie każdego klienta – uzupełnia Jakub Makurat, Country Manager Ebury na Polskę.


