Growth Summer Days ma na celu inspirować do konkretnych działań. W trakcie eventu, eksperci Artegence i Efigence pokażą m.in. jak pracują i czym się kierują, podczas tworzenia stron i aplikacji. Aby zapisać się na Growth Summer Days wystarczy, że klikniesz tutaj.
Growth Summer Days startuje 14 lipca
Wakacje to często idealny moment na poszerzanie wiedzy. Organizatorom powyższego eventu zależy na dotarciu do osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali, e-commersów, czy aplikacji mobilnych. Uczestnictwo powinny także rozważyć te osoby dla których tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska.
Growth Summer Days pokaże m.in.: jak generować wzrost sprzedaży online i zwiększyć liczbę konwersji oraz nakreśli najnowsze trendy w web analityce i UX oraz przyszłość powyższych obszarów. Spotkania skierowane są głównie do branży, a wszystkie zaplanowane webinary rozpoczną się o godz 11.00.
Wydarzenie objęte jest także specjalną akredytacją DIMAQ. Uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Aby zapisać się na Growth Summer Days wystarczy, że klikniesz tutaj.
— W trakcie Growth Summer Days chcemy pokazać, jak marki mogą wykorzystać web analitykę i UX do zwiększenia konwersji, wzrostu zaangażowania użytkowników oraz nawiązania z nimi długotrwałej relacji. Zatem do wszystkiego, co finalnie przekłada się na sprzedaż online. – dodaje Paweł Dunia, UX Director w Efigence.
Plan webinarów:
14 lipca 2022
Czy w 2022 r. skuteczne śledzenie użytkowników na stronie jest w ogóle jeszcze możliwe? — Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence
28 lipca 2022
Koncept UX. Rakieta, która wzniesie Twoje działania na orbitę. — Paweł Dunia, UX Director w Efigence
11 sierpnia 2022
Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej? — Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence
25 sierpnia 2022, godz. 11-11:30
Zmierz, zrozum użytkownika, zoptymalizuj i przede wszystkim… powtórz. Czyli, dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem. — Paweł Dunia, UX Director w Efigence.