Wejście na rynek e-commerce to kolejny krok w rozwoju naeżącego do Grupy CCC konceptu off-price. Od debiutu w maju sieć HalfPrice otworzyła ponad 40 sklepów w 5. państwach CEE. Teraz marka zamierza rozwijać sprzedaż wielokanałową. Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie 250 nowych sklepów w ciągu około 4 lat.

Sklep HalfPrice jest już dostępny online

W ofercie sklepie internetowego podobnie jak w punktach stacjonarnych znajdą się znane światowe marki. Zgodnie z formułą klubu zakupowego, zakupy online będą dostępne wyłącznie dla zalogowanych użytkowników. Przy czym członkiem klubu HalfPrice może stać się każdy. Ponadto do witryny można logować się za pomocą danych z konta w klubie CCC.

Każdego dnia w e-sklepie mają pojawiać się nowe tematyczne kampanie ofertowe. Każda z nich będzie zawierać od kilkudziesięciu do kilkuset markowych produktów. Ważność oferty będzie ograniczona w czasie. Asortyment online dostępny jest dla mieszkańców Polski. Zakupy można robić z dostawą do domu, paczkomatu lub do wskazanego sklepu stacjonarnego.

– Oferta naszej sieci to znane marki w bardzo atrakcyjnych cenach. To klienci kochają najbardziej. Dobrą informacją dla fanów wyjątkowych okazji na pewno będzie zwiększenie, w perspektywie najbliższych lat, liczby brandów dostępnych w naszych sklepach z 800 do 3000. To sprawi, że asortyment we wszystkich kategoriach będzie jeszcze bardziej zróżnicowany. A już dziś Klienci mogą cieszyć się niesamowitymi okazjami bez wychodzenia z domu – mówi Malwina Winter, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Zakupów.