W ciągu dwóch kwartałów Shopee zdobyło sporą popularność wśród lokalnych konsumentów m.in. dzięki szeroko komentowanym kampaniom reklamowym. Teraz współpracę z tym międzynarodowym marketplace zaczyna IdoSell, platforma dla sklepów internetowych.

Integracja Shopee i IdoSell

W ciągu ostatnich miesięcy Shopee zaczęło zdobywać rozpoznawalność na polskim rynku. Działania platformy w ciągu ostatnich miesięcy pokazują, że chce konkurować z najpopularniejszymi marketplace’ami w kraju. Wśród nich są nie tylko zapadające w pamięć kampanie, ale też m.in. benefity dla kupujących, tanie dostawy, kody rabatowe oraz niskie prowizje dla sprzedawców.

Swoim partnerom biznesowym e-commerce Shopee proponuje wsparcie o charakterze operacyjnym i marketingowym, m.in. 0% prowizji od sprzedaży oraz wciąż trwającą promocję Darmowej Dostawy dla użytkowników, mającą na celu wzrost liczby transakcji realizowanych przez sprzedawców.

Teraz Integracja pozwoli sprzedawcom IdoSell w kilku krokach wystawić swoją ofertę w serwisie i zarządzać zamówieniami w Shopee. Jest ona oparta o sprawdzony moduł marketplace. W komunikacie czytamy, że w 2021 roku GMV (łączna wartość sprzedanych towarów) w e-sklepach IdoSell wyniosło ponad 14 mld zł. IdoSell współpracuje z takimi partnerami jak InPost, Klarna, Facebook, Google, Wish, Amazon.