Z integracji będzie mogło skorzystać ponad 6,500 właścicieli profesjonalnych sklepów internetowych.

Współpraca IdoSell i Wish

– Jesteśmy podekscytowani integracją z jednym z liderów w Polsce. Pomoże nam to zaznaczyć naszą obecność na tym ważnym rynku – mówi Alan Small, Senior Business Development Manager w Wish.

Klienci IdoSell, którzy skorzystają z integracji z Wish, zyskają szereg narzędzi, które pomagają zoptymalizować ich doświadczenie. W tym wskaźniki wydajności, zarządzanie zapasami, wsparcie logistyczne, reklamę i komunikację z klientami. Mogą również skorzystać z promocyjnej stawki przez pierwsze 3 miesiące.

– Dzięki partnerstwu, sprzedawcy IdoSell będą mogli szybko i łatwo sprzedawać swoje produkty milionom konsumentów na całym świecie. Nie możemy doczekać się sukcesu tego partnerstwa – mówi Alan Small.

Wish został założony w 2010 roku przez urodzonego w Polsce Piotra Szulczewskiego i w ciągu ostatniej dekady urósł do rangi jednej z największych globalnych platform e-commerce. Wish łączy technologię i możliwości data science z innowacyjnym podejściem do zakupów, które jest oparte o odkrywanie produktów na urządzeniach mobilnych (co tworzy zabawne i rozrywkowe doświadczenie zakupowe).  Obecnie Wish łączy miliony konsumentów w ponad 100 krajach z ponad pół milionem sprzedawców na całym świecie.

IdoSell już od jakiegoś czasu stawia na rozwój sprzedaży międzynarodowej m.in. poprzez integracje z Frisbo, ApplePay czy też Amazon. Dzięki współpracy z PayPo pozwala swoim klientom na używanie płatności odroczonych.