IdoSell to polska platforma sklepowa rozwijana przez IAI. Tylko w 2021 roku łączna wartość towarów sprzedanych przez e-sklepy działające na platformie wyniosła ponad 14 mld zł. IdoSell współpracuje już z takimi graczami jak InPost, Klarna, Facebook, Google, czy Amazon. Teraz polska spółka nawiązała współpracę ze Stripe.
Współpraca IdoSell i Stripe
Stripe to fintech wyceniany na około 95 mld USD, który do tej pory oferował głównie rozwiązania z zakresu płatności internetowych. W ubiegłym roku, gigant z Doliny Krzemowej wszedł także na rynek transakcji offline, udostępniając rozwiązanie Stripe Terminal.
Sklepy internetowe oparte o platformę IdoSell, które zdecydują się na włączenie Stripe, automatycznie zaoferują swoim klientom szeroki wachlarz płatności kartowych i lokalnych. Oferta będzie dostępna w ponad 40 krajach i ponad 135 walutach.
— Jesteśmy podekscytowani współpracą z IdoSell. Partnerstwo umożliwi tysiącom firm zarówno odnieść jeszcze większy sukces w e-biznesie jak i ekspansję międzynarodową. Misją Stripe jest zwiększanie PKB w Internecie, a to jest jeszcze jeden krok w kierunku realizacji tej misji. Czytaj również: IdoSell udostępnia pakiet integracji do cross-border. Ułatwi podbój rynków Austrii i Niemiec IdoSell — mówi Marcos Raiser do Ó, Head of DACH & CEE w Stripe.
Tego typu ruch nie jest niczym nowym w polityce rozwoju IdoSell. Kierunek nawiązywania partnerstw jest intensywnie realizowany przez firmę, o czym świadczy chociażby ostatnia współpraca z Klarną. Od niedawna sprzedawcy działający na platformie IdoSell mogą oferować odroczone płatności od szwedzkiego fintechu.
— Bardzo zależy nam na tym, aby polscy sprzedawcy nie ograniczali się tylko do jednego rynku. E-commerce ma ogromny potencjał i pozwala m.in. na dotarcie do 440 mln klientów z UE. Ogromnie cieszymy się, że jako pierwsi w Polsce możemy współpracować z tak znaczącym partnerem. Integracja ze Stripe umożliwi naszym merchantom wykonanie kolejnego kroku w stronę podboju zagranicznych rynków – mówi Sara Dzierżawska, brand manager z IdoSell.