O założenie konta należy zawnioskować przez serwis iPKO. W kolejnym kroku klient otrzymuje umowę do podpisania podpisem kwalifikowanym. Następnie wysyła ją do podpisu biura maklerskiego, które odsyła klientowi zbiór dokumentów wraz z instrukcją zalogowania się do rachunku.

Biuro maklerskie PKO BP wprowadza nowość dla klientów

Biuro Maklerskie PKO BP widzi zainteresowanie maklerskimi kontami IKE i IKZE. Tylko w pierwszej połowie 2024 roku Polacy założyli ponad 24 tysiące tego typu rachunków. W całym ubiegłym roku może być ich znacznie więcej. Obecnie w ramach IKE i IKZE w BM PKO Banku Polskiego można nabywać obligacje roczne, dwuletnie, trzyletnie, czteroletnie i dziesięcioletnie.

Niedawno pisaliśmy, że od 6 maja 2025 roku PKO Bank Polski wprowadza dzienny limit domyślny i maksymalny limit na przelewy w serwisie internetowym iPKO. Klient będzie mógł samodzielnie w serwisie iPKO obniżyć limit dzienny lub podwyższyć go do limitu maksymalnego. W komunikacie czytamy, że takie zmiany mają przełożyć się na większe bezpieczeństwo klientów.

Dodatkowo PKO BP udostępniło płatności zbliżeniowe BLIK najmłodszym klientom. Z rozwiązania skorzystają dzieci, które skończyły 6 lat i mają telefon z systemem Android oraz włączoną funkcję NFC. Rodzic ustala limity i kontroluje wydatki dziecka w swoim serwisie internetowym iPKO.

Pod koniec zeszłego roku PKO Bank Polski udostępnił klientom także proces hipoteczny w aplikacji mobilnej IKO. Klient w aplikacji może skorzystać z kalkulatora raty, zbadać wstępną zdolność kredytową, wygenerować ofertę i złożyć wniosek. Dodatkowo klienci mogą też w aplikacji IKO włączyć płatności powtarzalne BLIK. To rozwiązanie, dzięki któremu automatycznie zapłacą BLIKIEM za subskrypcje, abonamenty czy rachunki albo opłaty.