Płatności kodami BLIK dla biznesu działają tak samo jak dla klientów indywidualnych. Kod BLIK generuje się w aplikacji mobilnej ING Business, a transakcję potwierdza PINem. Przed aktywacją usługi należy zaktualizować aplikację mobilną ING Business.

BLIK dla klientów korporacyjnych ING Banku Śląskiego

Przy użyciu kodu BLIK można płacić w Internecie, na terminalach, wypłacać gotówkę w oznaczonych bankomatach w kraju, a także wpłacać we wpłatomatach ING i sieci Planet Cash. W komunikacie czytamy, że Śląski jest pierwszym bankiem w Polsce, który uruchomił takie rozwiązanie.

– Usługę płatności BLIK dla biznesu uruchomiliśmy w odpowiedzi na głosy klientów, którzy na co dzień posługują się BLIKIEM w życiu prywatnym. Brakowało na rynku takiego rozwiązania dla firm, czego potwierdzeniem jest fakt, że w ciągu tygodnia od uruchomienia usługi mamy ponad 1500 aktywacji BLIKA dla biznesu, a wartość transakcji przekroczyła 1 mln zł – mówi Izabela Całusińska, dyrektorka Obszaru Cash Management.

Wczoraj pisaliśmy o nowym projekcie ING Banku Śląskiego – o SoftPosie, czyli aplikacji umożliwiającej przyjmowanie płatności na smartfonach z systemem operacyjnym Android. Od grudnia 2021 roku z rozwiązania korzystała grupa klientów-testerów, a teraz aplikacja dostępna jest dla wszystkich klientów biznesowych ING. Aplikację ING eTerminal można pobrać ze sklepu Google Play.