– W dalszym ciągu koncentrujemy się na rozbudowie sieci urządzeń Paczkomat. Na każdym rynku, na którym jesteśmy obecni, inwestujemy w najbardziej popularny sport. W Zjednoczonym Królestwie jest to piłka nożna, a współpraca z kultowym klubem piłkarskim Newcastle United to dla nas doskonała okazją do budowania silniejszych relacji z naszymi klientami – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i CEO InPost.
InPost z powodzeniem rozwija się w Wielkiej Brytanii
W I kwartale 2024 r. wolumen obsłużonych przesyłek w Wielkiej Brytanii wzrósł o 147%, czyli ponad dwukrotnie r/r, przychody wzrosły aż o 194,1% r/r. W I kwartale 2024 r. InPost zwiększył swoją sieć w UK do ponad 8 460 punktów OOH, czyli o 59% r/r, co dodatkowo umacnia pozycję InPost jako wiodącej sieci APM w Wielkiej Brytanii.
Ponadto, InPost zawarł w Wielkiej Brytanii wieloletnie partnerstwo z czołowym klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.
Grupa InPost na koniec I kwartału 2024 roku dysponowała ponad 69 000 punktów out-of-home, w tym ponad 37 tysiącami paczkomatów i blisko 32 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach. W Polsce sieć obejmuje 22 654 maszyn Paczkomat i 3 596 punktów PUDO. Firma działa też we Francji, krajach Beneluksu, czy na Półwyspie Iberyjskim.