– Stworzyliśmy „most” łączący Hiszpanię i Włochy. Nasze możliwości logistyczne i rozbudowana sieć maszyn paczkomat oraz punktów PUDO pozwoliła utworzyć nowy szlak bezpośredniej wysyłki. Dzięki temu ułatwieniu, promujemy też handel ecommerce między obydwoma krajami – mówi Nicola D’Elia, dyrektor generalny Europy Południowej Grupy InPost.

Grupa InPost łączy Hiszpanię i Włochy

Grupa InPost jest obecna w 9 krajach, w których dysponuje ponad 60.000 punktów odbioru i nadania. Dotychczas crossborder był dostępny tylko między Francją a Włochami, Hiszpanią, Portugalią i krajami Beneluksu. Teraz powstał nowy, międzynarodowy szlak – umożliwiający wysyłkę między siecią ponad 6.000 punktów w Hiszpanii i ponad 5.000 we Włoszech.

– Ekspansja międzynarodowa to główny kierunek rozwoju InPost. Rozwijamy się na 9 europejskich rynkach. Tworząc tak wielką i złożoną sieć, oczywistym priorytetem jest jej połączenie. Naszym celem na przyszłość jest połączenie wszystkich rynków i zbudowanie jednego, spójnego systemu logistycznego – tłumaczy Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost.

Kilka tygodni temu pisaliśmy o rozwoju InPost Pay, usługi która pojawia się w kolejnych sklepach internetowych. Metoda ta jest dostępna już w takich sklepach, jak North, TaniaKsiazka.pl, Ochnik, Varlesca, Gandalf czy JanShop. Do usługi sukcesywnie przyłączają się kolejne sklepy internetowe, jak Deezee (Grupa CCC), Ryłko, czy Komputronik. Dla sprzedawców korzystanie z InPost Pay ma oznaczać zwiększenie potencjału biznesowego przez lepszą konwersję i wzrost liczby nowych klientów – czytamy w komunikacie.