Z badania Koszyk Roku 2022 wynika, że 73% e-commerców w Polsce posiada już w swojej ofercie płatności odroczone. To prawie 2,5-krotnie więcej niż w 2020 roku. Sprzedawcy akceptujący BNPL mieli odnotować wiele pozytywnych zmian po wprowadzeniu tej metody płatności.
Odroczone płatności to „must have” w sklepie internetowym
Wśród największych korzyści wynikających z wdrożenia płatności odroczonych najczęściej wymienia się m.in. dotarcie do nowych grup klientów (75 proc.), zwiększenie przychodów (50 proc.) czy wzrost średniej wartości koszyka zakupowego (50 proc.). Najczęściej wskazywanymi korzyściami wdrożenia płatności odroczonych w sklepie są: rozszerzenie dostępnych metod płatności, wzrost sprzedaży oraz wspomniane pozyskanie nowych grup klientów.
Tpay wdrożył odroczone płatności od Twisto pod koniec czerwca. Dzięki współpracy Tpay z Twisto konsumenci będą mogli robić zakupy z wykorzystaniem metody BNPL, czyli przesuwać termin płatności do 30 lub nawet 45 dni. Aby skorzystać z płatności odroczonej, wystarczy, że podczas finalizacji zamówienia wybiorą Twisto spośród dostępnych metod płatności.
Pełny podcast można obejrzeć na YouTube. Wersja audio dostępna jest na Spotify.