Joanna Pydo jako CVO w Autopay będzie odpowiedzialna za kształtowanie strategicznej wartości Grupy Autopay dla akcjonariuszy, w tym przede wszystkim zarządzanie inicjatywami strategicznymi, m.in. współpracą w zakresie transakcji M&A, inwestycjami i partnerstwami biznesowymi – czytamy w komunikacie spółki.

Joanna Pydo dołącza do zespołu fintechu Autopay

Będzie także nadzorować działania związane z budowaniem i wzmacnianiem pozycji Autopay na rynkach międzynarodowych poprzez realizację strategii komunikacji międzynarodowej i programu corporate foreign affairs, w tym zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami. Równocześnie, pełniąc funkcję General Manager, Joanna Pydo będzie odpowiedzialna za wdrożenie kompleksowego planu wejścia na rynki tego regionu, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych, budowanie zespołu i strategicznych partnerstw.

Joanna Pydo posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z międzynarodową kadrą zarządzającą, regulatorami rynku, administracją rządową i inwestorami instytucjonalnymi w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie. Od ponad 20 lat pracuje dla polskich firm, międzynarodowych grup kapitałowych i holdingów z branż technologicznej, bankowości i usług finansowych, energetycznej, wydobycia, logistyki, usług medycznych, nieruchomości, a na rynku finansowym – dla funduszy private equity, venture capital i sovereign wealth funds.

Przed dołączeniem do Grupy Autopay sprawowała funkcję Sustainable Finance Director (MENA) w zespole zarządzającym firmy doradczej Sustainability Excellence Management Consulting, będąc odpowiedzialną za wdrażanie strategii zrównoważonego finansowania w kluczowych instytucjach finansowych na Bliskim Wschodzie. Od kilku lat pracuje w Emiratach Arabskich, a wcześniej związana była m.in. z Anava Capital, Pfleiderer Group i Grupą Energa.

Joanna Pydo jest absolwentką programu Global Political Economy (Master of Arts), Uniwersytetu Kassel oraz Magistrem Ekonomii z specjalizacją Finanse i Bankowość Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Ostatnio pisaliśmy, że Autopay wprowadził na swojej platformie nowe rozwiązanie dla płatności kartą w internecie – Click to Pay. Usługa pozwala sfinalizować transakcję kartą online bez potrzeby każdorazowego wpisywania jej danych. Na początek taka opcja jest dostępna dla posiadaczy „plastików” z logiem Visa.