W sierpniu ubiegłego roku, Klarna zadebiutowała nad Wisłą oferując dwie flagowe usługi – “Zapłać za 30 dni” oraz “Zapłać teraz”. W maju szwedzki fintek uruchomił także usługę wirtualnych zakupów. Virtual Shopping pozwala przeglądać produkty i kupować online, łącząc się bezpośrednio poprzez czaty na żywo i rozmowy wideo z ekspertami w sklepie. Warto się zapoznać z tym niecodziennym rozwiązaniem.
Klarna rozpoczyna kampanię reklamową w TV
Szwedzki fintech znany jest z kampanii reklamowych z udziałem gwiazd takich jak Lady Gaga, Snoop Dogg, czy A$AP Rocky. Teraz, Klarna wystartowała ze swoją pierwszą kampanią w polskiej telewizji. W humorystycznych spotach płatność za 30 dni od Klarny została przedstawiona jako przyjaciółka „na odległość”.
Aplikacja z jednej strony trzyma się na dystans, zapewniając jednocześnie swobodę i bezpieczeństwo podczas zakupów. Reklama informuje, że dzięki Klarnie wcale niej nie trzeba “zawracać sobie głowy” natychmiastową płatnością. Zakupy można bowiem zrobić w dowolnym sklepie online i zapłacić za nie po 30 dniach bez odsetek.
— Produkty Klarny, które w humorystyczny sposób spersonifikowaliśmy w spotach reklamowych, są w stu procentach sfokusowane na jednym. „Płatność za 30 dni” jest zawsze w pobliżu, choć trzyma się na dystans. Nasza „przyjaciółka” oferuje kupującemu swobodę zakupów z zapłatą online w bez dodatkowych kosztów – komentuje Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C Marketing Manager w Klarna Polska, która odpowiada za realizację kampanii na polskim rynku.