Program ma dwa poziomy: Premium za 17,99 euro miesięcznie, z wartością korzyści przekraczającą 2000 euro rocznie, oraz Max za 44,99 euro miesięcznie, oferujący korzyści o wartości ponad 5000 euro rocznie. Członkowie mogą korzystać m.in. z dostępu do saloników lotniskowych, ubezpieczenia podróżnego, członkostwa w ClassPass oraz prenumerat popularnych publikacji, takich jak Vogue, GQ, Headspace, The New York Times, The Times i The Sunday Times.

Program członkowski od Klarny już dostępny

Dodatkowo, zgromadzone w Klarna środki cashback można przekształcić w usługi turystyczne i hotelowe, w tym na bilety linii lotniczych takich jak Air France-KLM, British Airways, United Airlines i Turkish Airlines, a także pobyty w hotelach (np. Accor, IHG Hotels & Resorts, Radisson, Global Hotel Alliance i Wyndham).

David Sandström, dyrektor ds. marketingu Klarna, podkreśla, że program ma na celu udostępnienie korzyści dotąd zarezerwowanych dla posiadaczy elitarnych kart kredytowych. „Dzięki członkostwu w Klarna konsumenci mogą cieszyć się podróżami, stylem życia i doświadczeniami cyfrowymi w ramach jednego płynnego planu, bez obciążenia nagrodami opartymi na kredycie lub ukrytymi kosztami” – mówi Sandström.

Od jakiegoś czasu Klarna rozwija także swoje produkty kartowe – przede wszystkim własną kartę debetową, po którą w USA miało się zgłosić już 1 mln klientów. Karta od Klarny umożliwia płatności zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online, oferując klientom możliwość zapłaty od razu lub w systemie ratalnym. Dynamiczny start na rynku amerykańskim zachęcił spółkę do rozszerzenia oferty na kolejne kraje.

Karta debetowa od Klanry jest już dostępna także w Polsce.