Growth Summer Days, dedykowane jest osobom, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych. Inicjatywa organizowana jest przez firmę technologiczną Efigence i agencję komunikacji digitalowej Artegence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Aby zapisać się na Growth Summer Days wystarczy kliknąć tutaj.
Kolejne spotkanie poprowadzi Paweł Dunia – UX Director w Efigence
Paweł opowie podczas swojego czwartkowego webinaru o koncepcie UX i o tym, dlaczego tak ważne jest, aby na nim pracować. Pojawi się także tematyka wykorzystywania web analityki przez marki i działania z obszaru user experience do zwiększenia konwersji, wzrostu zaangażowania użytkowników oraz nawiązania z nimi długotrwałej relacji.
— Opowiemy, jak dziś, w 2022 roku, najlepiej rozpocząć i poprowadzić działania z tych obszarów. Zwrócimy uwagę na rzeczy, o których w codziennej pracy często nie pamiętamy, a które mogą przenieść nasze produkty i usługi cyfrowe daleko do przodu – dodaje Paweł Dunia, UX Director w Efigence.
Uczestnicząc w wydarzeniu, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.
Plan nadchodzących webinarów:
28 lipca 2022, godz. 11-11:30 – Koncept UX – rakieta, która wzniesie Twoje działania na orbitę.
Paweł Dunia, UX Director w Efigence
11 sierpnia 2022, godz. 11-11:30 – Dlaczego GA4 to przyszłość analityki
digitalowej? Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence
25 sierpnia 2022, godz. 11-11:30 – Dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem? Paweł Dunia, UX Director w Efigence