Kolejnym krokiem w kierunku poprawy wygody klienta jest wprowadzenie leasingu jako metody płatności. Innowacja tkwi w podejściu do klienta, który może skorzystać z usług leasingu w zasadzie na dowolne zakupy o wartości od tysiąca złotych.

LeaseLink informuje, że kończy integrację z Przelewy24 – oznacza to, że usługa będzie dostępna bezpośrednio w bramce płatności. Merchanci nie będą musieli się dodatkowo integrować. Rozszerzy to zasięg tej usługi na wiele nowych e-sklepów, które nie mają czasu lub zasobów na to, by podłączać kolejną metodę płatności obok już istniejących. Nie jest tajemnicą, że w tym biznesie liczy się zasięg.

LeaseLink ma produkt całkowicie internetowy

Ich grupą docelową są przedsiębiorcy, którzy chcieliby finansować leasingiem zakup przedmiotów innych niż samochody. Takich osób jest coraz więcej – fryzjer potrzebuje specjalnych mebli, mechanik narzędzi a programista – komputerów. Nisza jest wielka, bo potencjalnych klientów jest blisko 2 mln osób. Większość z nich nawet nie wiem, że można leasingować coś innego niż auto. Leasing do tej pory był produktem raczej nieinternetowym – wypełnij wniosek, zadzwonimy do Pana z ofertą. LeaseLink łamie ten schemat.

W lutym poinformowaliśmy Was, że oferta LeaseLink dostępna jest również na zakupione produkty w serwisie Allegro. Przedsiębiorcy posiadający na Allegro konto Firma mogą zapłacić leaselinkiem za przedmioty, których cena wynosi od 700 do 60 000 złotych brutto. Wkrótce usługa ta zostanie udostępniona wszystkim klientom. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.

/Asia Stankiewicz