Podczas rozmowy z konsultantem infolinii LUX MED, pacjent może dokonać płatności
za wizytę, podając sześciocyfrowy kod BLIK. Transakcja wymaga standardowej autoryzacji
w aplikacji bankowej, podobnie jak w przypadku każdej innej płatności BLIK. Wprowadzając tę funkcjonalność jednym z priorytetów firmy było zachowanie wszystkich zasad związanych z bezpieczeństwem cyfrowym.
– Całość odbywa się przy wsparciu operatora płatności i zgodnie z obowiązującymi
wymogami bezpieczeństwa. Dlatego płatności BLIKIEM w Call Center są dostępne
wyłącznie podczas rozmów przychodzących. Konsultant LUX MED nie może zainicjować
rozmowy w celu pobrania płatności, co pozwala zachować pełną kontrolę nad procesem i
ogranicza ryzyko nadużyć – wskazuje Bartosz Kapczyński.
Nowa usługa działa od czerwca i cieszy się coraz większą popularnością. Wcześniej pacjent, umawiając wizytę przez infolinię, otrzymywał dane do płatności na maila, co wymagało przejścia dodatkowych kroków po zakończeniu rozmowy.
To kolejne udogodnienie dla klientów LUX MED przygotowane we współpracy z PayU. W ubiegłym roku we wszystkich centrach LUX MED Stomatologia została udostępniona oferta raty w PayU, umożliwiająca wygodny i elastyczny sposób finansowania leczenia.