Usługa mojeID funkcjonuje na rynku od 2019 roku i aktualnie jest dostępna dla ponad 16 mln użytkowników bankowości elektronicznej. Rozwiązanie to jest już wykorzystywane m.in. w ochronie zdrowia, telekomunikacji, usługach finansowych, a nawet energetyce. W 2021 roku mojeID zostało wyróżnione Godłem „Teraz Polska” oraz nagrodą Digital Excellence Award w kategorii Digital Strategic Perspective.

W mBanku załatwisz sprawy urzędowe

Dzięki wdrożeniu mojeID, klienci mogą założyć i używać m.in. Profil Zaufany. System umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. Usługa dostarczana przez KIR spełnia wymagania określone w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej.

– Rzeczywistość, w której funkcjonujemy wymaga łatwego dostępu do bezpiecznych usług online, zarówno w sektorze komercyjnym jak i w publicznym. Coraz więcej osób chce korzystać z usług udostępnianych przez administrację bez wychodzenia z domu. Przekonaliśmy się o tym chociażby składając zdalnie deklaracje podatkowe czy wnioski w Programie Rodzina 500+. – mówi Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR.

Dzięki rozszerzeniu usługi mojeID, klienci banku mają teraz ułatwiony dostęp do takich platform administracji publicznej jak: ePUAP, Internetowe Konto Pacjenta, praca.gov.pl, czy biznes.gov.pl.