Fintech Embedded specjalizuje się w integracji produktów i usług finansowych z niefinansowymi rozwiązaniami z innych części rynku. Wyposażone w tę technologię Mitgo zamierza współpracować z uczestnikami światowego rynku finansowego, takimi jak banki, systemy płatnicze czy dostawcy portfeli elektronicznych, nad stworzeniem rozwiązań dla wydawców afiliacyjnych.
Mitgo kupuje fintech Embedded
Afilianci, w dużej mierze mali i średni przedsiębiorcy, do tej pory nie byli postrzegani jako osobna i atrakcyjna grupa odbiorców rozwiązań płatniczych. Dlatego byli pozbawieni dedykowanych ofert zapewniających ekspresowe transfery pieniężne, wymiana walut, czy dostęp do pożyczek czy linii kredytowych. Ma to szczególne znaczenie w takich krajach jak Ameryka Łacińska i Afryka, gdzie bankowość tradycyjna nie rozwinęła się w wystarczającym stopniu, dlatego mali przedsiębiorcy mają utrudniony dostęp do finansowania.
Integracja technologii z rozwiązaniami Mitgo wypełnia tę lukę, pozwalając zbudować kompleksowy pakiet rozwiązań dla afiliantów uwzględniających ich potrzeby pieniężne – zapewnia spółka w komunikacie.
Jedną z nich jest szybka wypłata zarobionych prowizji, która obecnie potrafi trwać nawet do kilku miesięcy. Dzięki bazie danych zachowań ponad 100 tys. partnerów i wykorzystaniu możliwości sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego firma może również udostępniać profile klientów umożliwiające stworzenie mało ryzykownej oferty finansowej. Priorytetowymi rynkami dla firmy będą wspomniane już Ameryka Łacińska i Afryka, jak również kraje Bliskiego Wschodu Azji i Pacyfiku, ale te możliwości mają być dostępne również dla polskich wydawców najpóźniej do końca 2024 roku.