Niedawno opublikowany przez Klarna raport pokazuje, że innowacyjność zajmuje wysokie miejsce na liście kryteriów wśród konsumentów luksusowych produktów. Aż 79% klientów uważa nowoczesność stosowanych technologii za kluczową.
Klarna ogłasza partnerstwo z Moliera2.com
Sektor płatności odroczonych rośnie jak na drożdżach. Jak wynika z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia przy współpracy z fintechem Mokka, zarówno w sklepach online, jak i stacjonarnych, usługą BNPL regularnie płaci co 10 Polak. Biorąc pod uwagę dane z powyższego raportu, wprowadzenie odroczonych płatności do oferty Moliera2 było jedynie kwestią czasu.
— Wymagania stawiane produktom luksusowym światowych Domów Mody muszą iść w parze z procesem zakupowym. Usługa BNPL pozwoli nam zaoferować naszym klientom większą swobodę podczas zakupów. — Marta Sawicka Dyrektor Zarządzający e-commerce Moliera 2
Raczyński Skalski & Partners Radcowie Prawni Adwokaci sp.p. organizuje webinar poświęcony usłudze odroczonych płatności. Tematem przewodnim będą regulacje prawne i związane z nimi perspektywy rozwoju sektora BNPL. Serdecznie zapraszamy!