Konferencja potrwa cztery dni (29 listopada – 2 grudnia 2022 r.) i wystąpi na niej w sumie 46 prelegentek i prelegentów. „I love marketing & technology” to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący ekspert na przekazanie wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.

Konferencja marketingowa wzbogacona o panele dyskusyjne

W trakcie wydarzenia prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania publiczności.

Konferencja została podzielona na cztery ścieżki tematyczne:

  • X SUMMIT (customer & employee experience conference)
  • I love ads & analytics
  • I love social media
  • I love marketing

Udział w konferencji biorą zarówno przedstawiciele korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych. Dzięki temu możliwy jest szeroki networking, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Uczestnicy konferencji mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak i pakiety dwu oraz trzy dniowe. Lepiej nie zwlekać z rejestracją, obniżona cena biletów obowiązuje tylko do najbliższego piątku tj. 30.09.2022, do końca dnia.

Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie internetowej ilovemkt.pl