Użytkownicy aplikacji PeoPay otrzymali możliwość bezpośredniego kontaktu z konsultantem Banku Pekao z poziomu aplikacji. Dzięki wcześniejszemu uwierzytelnieniu w aplikacji PeoPay klienci będą już zidentyfikowani i zalogowani do serwisu konsultanta usługi Pekao24. Podczas takiej rozmowy będzie można zastrzec swoją kartę, otrzymać pomoc w zakresie serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay, uzyskać informacje o swoich kartach płatniczych, a także zapytać o nowości w ofercie banku.
Łatwe połączenie z konsultantem z aplikacji PeoPay
Funkcja Click2Call jest dostępna po zalogowaniu się do PeoPay w formie ikonki z słuchawką telefonu lub po wybraniu w menu „Więcej” zakładki „Kontakt z bankiem” i „Infolinia”. Co ważne, funkcja jest dostępna dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay w wersji 4.19 na iOS i 4.20 na Android, posiadających aktywny i niezablokowany kanał „Serwis telefoniczny – konsultant”.
– Wprowadzony przez nas teraz Click2Call, ze względu na brak konieczności wprowadzania danych do logowania do serwisu telefonicznego TelePekao, znacznie skraca czas połączenia przez IVR, ponieważ użytkownik wybiera temat rozmowy w aplikacji i od razu trafia do odpowiedniego konsultanta – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych Banku Pekao S.A.
Warto przypomnieć, że kilka dni temu Tpay we współpracy z Pekao wprowadzili w aplikacji “Moja Biedronka” płatność BLIKIEM bez użycia kodu. Opcja dostępna jest dla klientów sieci sklepów od maja 2022 roku.