Akcja zapoczątkowana przez PKO Bank Polski od samego startu w wielu ośrodkach cieszy się niesłabnącą popularnością. Wygląd każdej z kart współtworzyli przedstawiciele ekstraklasowych klubów i pracownicy PKO Banku Polskiego.
Nowe karty PKO BP dla kibiców Ekstraklasy
Od 20 sierpnia w karty będą mogli się zaopatrzyć również kibice Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, Radomiaka Radom i Górnika Łęczna – drużyn, które w poprzednim sezonie występowały na boiskach I ligi. Odnowione karty zyskają natomiast fani trzech drużyn, które postanowiły odświeżyć ich wizerunki. Nowe karty Lecha Poznań będą związane z obchodem 100-lecia klubu, Lechii Gdańsk z jubileuszem 75-lecia, natomiast przedstawiciele Wisły Kraków zaproponowali kolorystyczny rebranding.
– Przedłużenie umowy sponsorskiej między PKO Bankiem Polskim a Ekstraklasą, do którego doszło w maju bieżącego roku, sprawiło, że rozpoczęcie nowego sezonu musieliśmy dobrze opakować marketingowo. Najwyższa klasa rozgrywkowa powiększyła się do 18 zespołów, więc jest to dla nas kolejne zadanie, by każda z drużyn skorzystała z obecności wśród najlepszych, nie tylko sportowo, administracyjnie, czy infrastrukturalnie, ale właśnie również marketingowo– mówi Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim.
Posiadanie Oficjalnej Karty Ekstraklasy daje przepustkę do otrzymania wielu nagród oraz otwiera możliwości wzięcia udziału w konkursach, które regularnie odbywają się na kanałach społecznościowych PKO Bank Polski Grajmy Razem.
Karty można nabyć w placówkach PKO Banku Polskiego, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej www.pkobp.pl.