W programie VeloKorzyści klienci mogą zbierać punkty za swoją aktywność związaną z produktami i usługami w banku. Liczba punktów uzyskana w danym miesiącu wyznacza jeden z czterech poziomów programu w kolejnym miesiącu.
Nowości w programie lojalnościowym VeloKorzyści
Teraz VeloBank wprowadza zmiany w programie. Dotychczas cashback dostępny już od drugiego poziomu w programie można było wymienić na vouchery do wykorzystania na platformie zakupowej VeloMarket.pl. W ramach trzeciej edycji programu, będzie można również wypłacić go bezpośrednio na swoje konto osobiste lub oszczędnościowe w VeloBanku.
Cashback można wypłacić w nominałach: 10, 25 lub 50 zł pod warunkiem posiadania ROR albo konta oszczędnościowego w VeloBank. Co istotne, można go kumulować przez kilka miesięcy, by wypłacić większą kwotę jednorazowo. Środki z cashbacku zachowują ważność przez 12 miesięcy od naliczenia.
Nowością w trzeciej edycji programu VeloKorzyści będą również czasowo pojawiające się oferty promocyjnych kredytów gotówkowych oraz konsolidacyjnych z obniżonym oprocentowaniem. Wielkość zniżki będzie zależała od poziomu, jaki klient osiągnie w programie w momencie rozpoczęcia wnioskowania o kredyt z indywidualnej oferty kredytowej.
W komunikacie czytamy, że klienci, którzy korzystają z VeloKorzyści, mają swoje ulubione usługi dodatkowe. Na pierwszym miejscu znajduje się usługa „Moje rachunki”, dzięki której zyskują również 5% cashbacku od drugiego poziomu w programie. Kolejne miejsca zajmują kantor online, czy usługi związane z transportem – zakup biletów komunikacji miejskiej, opłaty parkingowe, autostrady oraz winiety. Za usługi transportowe użytkownicy mogą zyskać 20% cashbacku.
Na początku marca pisaliśmy, że VeloBank wdrożył nową asystentkę opartą o sztuczną inteligencję. Bot Vela odpowie na pytania związane z produktami posiadanymi przez klienta i pomoże z wybranymi czynnościami związanymi z ich obsługą. Vela ma operować naturalnym językiem, co pozwala jej pamiętać kontekst rozmowy. Będzie udostępniana dla klientów etapami.
Z kolei na początku roku VeloBank jako pierwszy bank w Polsce udostępnił klientom płatności online Click to Pay. Dzięki temu rozwiązaniu kupujący w sieci, nie muszą za każdym razem wpisywać danych swojej karty.