LeaseLink+ to pierwsze tego typu rozwiązanie, które aktywizuje sprzedawców w sklepach stacjonarnych i dodatkowo premiuje ich wyniki. Zasady programu są proste: każda umowa to określona liczba punktów, które można wymienić na nagrody.
– Rynek B2B przeżywa obecnie postpandemiczną odwilż i mimo przeniesienia się dużej części biznesu do online, przedsiębiorcy bardzo chętnie kupują w sieciach stacjonarnych. Zależy nam, żeby zakupy firmowe były przyjemnym doznaniem w każdym kanale sprzedaży, zarówno dla klientów, jak i naszych partnerów – mówi Mateusz Drozdz, Head of Sales w LeaseLink.
Ruszył program lojalnościowy dla partnerów LeaseLink
Nowości dotyczą także procesu stacjonarnego, dzięki któremu zakupy trafią do klienta po 5 minutach od przygotowania oferty. – Z punktu widzenia klienta kupno sprzętu w leasingu będzie na pewno szybsze, zaś dla sprzedającego o wiele łatwiejsze, a cały proces odbywa się w jednej sesji bez konieczności wychodzenia z niego. – kontynuuje Drozdz. – Zależało nam na przygotowaniu nowości dla naszych partnerów przed najważniejszym dla nich kwartałem tego roku. Dzięki nim nasi kontrahenci jeszcze mocniej będą mogli zidentyfikować się z LeaseLinkiem i finansowaniem, które proponują naszym wspólnym klientom.
Firma udostępniła członkom programu specjalną platformę, na której uczestnicy będą mogli zdobywać wiedzę w formie przyjaznych quizów, podejrzeć zawarte umowy, przeglądać swoje wyniki i rankingi oraz wymieniać zdobyte punkty na nagrody.
Jak podkreśla zespół LeaseLinka, część merytoryczna portalu, będąca połączeniem platformy edukacyjnej o procesie i produktach z nutką motywacji i rywalizacji, była dla nich bardzo ważna. – Wierzymy, że dzięki LeaseLink+ wspólnie z naszymi merchantami wejdziemy w końcówkę roku z przytupem, wszak wprowadzane zmiany są odpowiedzią na ich potrzeby i sugestie, co przełoży się na doświadczenia obsługowe podczas rush hours. – uzupełnia Mateusz Drozdz.
Na razie LeaseLink wprowadził pilotaż programu u wybranych partnerów stacjonarnych, w tym w jednej z największych sieci ze sprzętem RTV i AGD.
LeaseLink jest liderem finansowania transakcji do 50.000 zł w segmencie klientów biznesowych, z największą siecią ponad 5 tysięcy współpracujących sklepów stacjonarnych i internetowych.