Przed wprowadzeniem aplikacji Asystent Żabka, wszystkie procesy w sali sprzedaży były realizowane analogowo. Wdrożeniem nowych funkcjonalności zajmuje się firma doradczo-technologiczna Future Mind.
Nowe funkcjonalności w Asystencie Żabka
Pierwszą z nowości, jakie ostatnio pojawiły się w aplikacji, jest inteligentne informowanie o zapotrzebowaniu na produkty opiekane na miejscu. Na podstawie minimów audytowych wyznaczonych przez sieć oraz danych paragonowych, Asystent analizuje i wylicza, ile produktów, np. pieczywa czy hot-dogów, powinno znajdować się na półkach, tak by ich liczba odpowiadała aktualnemu zapotrzebowaniu klientów i wspominanemu minimum audytowemu sieci.
Kolejnym wdrożeniem, mającym na celu usprawnić codzienną pracę sklepów Żabka, było uproszczenie procesu rozmrażania produktów przygotowywanych na miejscu. Dzięki tej funkcjonalności franczyzobiorcy i pracownicy sieci korzystający z aplikacji mają pewność, że działają zgodnie z HACCP, czyli procedurą, która zapewnia bezpieczeństwo żywności.
Co to dokładnie oznacza? W przypadku produktów, które docierają do sklepu w stanie zamrożonym, jest określony konkretny limit czasu, w jakim te produkty powinny być rozmrożone oraz wytyczne, ile czasu mogą znajdować się na półce po rozmrożeniu. Nowa funkcjonalność Asystenta Żabka eliminuje konieczność zapisywania dat na kartce, pamiętania o nich oraz jednocześnie spełnia wymogi Sanepidu.