Klienci PKO BP korzystający z aplikacji mobilnej mają też wygodniejszy dostęp do Asystenta głosowego, którego ikona znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu, a także mogą łatwo dodawać i edytować odbiorców podatkowych.
Co nowego w aplikacji IKO od PKO BP?
Klient PKO Banku Polskiego po tym, gdy włączy lokalizację na telefonie i pozwoli by aplikacja IKO miała do niej ciągły dostęp, będzie dostawał automatyczne powiadomienia za każdym razem, gdy zbliży się do bramki wymagającej kupna e-biletu autostradowego. W praktyce oznacza to, że gdy kierowca będzie zbliżał się do odcinka autostrady obsługiwanej przez system e-TOLL dostanie powiadomienie push z przypomnieniem o zakupie e-biletu autostradowego. Z tego powiadomienia może przejść bezpośrednio na ekran zakupu e-biletu, gdzie będzie już uzupełnione miejsce wjazdu.
Klienci zainteresowani zakupem złota inwestycyjnego mogą też teraz kupić w IKO produkty z tego kruszcu z oferty Mennicy Polskiej. Wystarczy wejść w zakładkę „Moje produkty” , a następnie w „Inwestowanie” i „Złoto Mennicy Polskiej” i tam wybrać odpowiedni produkt (dostępne są sztabki o różnej wadze i monety bulionowe), złożyć zamówienie, potwierdzić lub podać adres dostawy i zapłacić.
W aplikacji IKO można też teraz kupić pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych PKO Moto od PKO Ubezpieczenia. Pakiet obejmuje ubezpieczenia: obowiązkowe OC, Autocasco, Auto Assistance, od następstw nieszczęśliwych wypadków i Zieloną Kartę. Klienci mogą wybrać Autocasco (AC) w trzech wariantach, a Auto Assistance w czterech, dzięki czemu mogą zdecydować się na najlepszy dla siebie zakres ochrony. Dane pojazdu i jego właściciela wpisują się automatycznie, klient musi wskazać tylko opcję ubezpieczenia. Użytkownik IKO może kupić PKO Moto wchodząc w „Moje produkty” , „Ubezpieczenia” i „Komunikacyjne”.
Kolejne nowości w IKO
IKO ma też nowy kafel „Codzienne”, w którym użytkownik może umieścić ulubione funkcje. Może je też w aplikacji dowolnie zmieniać i dopasowywać ekran startowy do swoich aktualnych potrzeb. Wystarczy na kaflu „Codzienne” wybierze ikonę trzech kropek i następnie:
- jeśli chce ustawić widok kafli dla całego ekranu startowego powinien kliknąć „Dostosuj widok kafli”,
- jeśli chce ustawić skróty na kaflu „Codzienne” powinien wybrać „Dostosuj skróty”.
W najnowszej wersji aplikacji IKO klienci mogą też dodawać i edytować odbiorców podatkowych. Wystarczy wejść w „Płatności” i „Odbiorcy”, a następnie ikonę „+” w prawym dolnym rogu i dodać nowego odbiorcę podatkowego. Po uzupełnieniu danych, klient przechodzi do podsumowania i autoryzuje dodanie odbiorcy kodem PIN do aplikacji. W każdym momencie można zmienić dane odbiorcy w menu kontekstowym (3 kropki) przy danym odbiorcy.
Natomiast ikona (chmurka dialogowa) Asystenta głosowego została umieszczona teraz w prawym dolnym (wcześniej w prawym górnym) rogu ekranu, dzięki temu można z niej szybciej i wygodniej korzystać np. operując kciukiem.