„Trudny rok 2020 okazał się naszym „best ever”, od lipca do grudnia obroty wzrosły dwukrotnie w stosunku do pierwszej połowy. A przecież dopiero się rozpędzamy” – napisał na Linkedinie Artur Brodowski, CTO w PayPo.

Rekordowe 3 mln transakcji PayPo w 2020 roku

PayPo to polski fintech oferujący odroczone płatności w modelu kup teraz, zapłać później. Firma powstała w 2018 roku i obecnie nawiązała współpracę z ponad 1 tys. sklepów i zapewniła finansowanie dla 300 tys. kupujących. Jednym z udziałowców spółki jest Alior Bank.

Ostatnio PayPo nawiązało współpracę ze sklepem obuwie.pl. Tym samym marka dołączyła do takich graczy jak, Allegro, CCC, Media Markt, Media Expert, Leroy Merlin czy Decathlon, które również współpracują z PayPo. Fintech zapowiedział także, iż prowadzi zaawansowane rozmowy z inny partnerami.

Wcześniej PayPo wprowadziło takie nowości, jak raty 0%, czy brak pobierania karnych odsetek za opóźnienia w płatnościach do 30 dni po terminie.