Revo jako jeden z pierwszych graczy rynku BNPL (Buy Now Pay Later) umożliwia korzystanie z tej formy finansowania zakupów w stacjonarnych punktach sprzedaży. Dzięki wspomnianemu partnerstwu, sklepy używające nowego terminala od PayTel, będą mogły oferować swoim klientom odroczone płatności bez konieczności szukania tego typu rozwiązań na własną rękę.
23 września br., lider polskiego rynku terminalowego – PayTel, podczas eventu, zaprezentował nowy terminal. To najbardziej innowacyjne urządzenie na rynku, które poza nowym designem posiada duży wyświetlacz, umożliwiający instalowanie i integrowanie wielu funkcjonalnych aplikacji, oraz ich wygodną i intuicyjną obsługę.
Wielofunkcyjny terminal płatniczy od PayTel
Terminal wprowadza zupełnie nową jakość do procesu obsługi klienta w stacjonarnych punktach sprzedaży. Jest przykładem wielofunkcyjnego urządzenia, które w niedalekiej przyszłości będzie miało możliwość wyeliminowania konieczności korzystania z kas fiskalnych, a to wszystko dzięki dostępnej już dziś aplikacji Bill, służącej do ewidencji i fiskalizowania towarów.
– Obserwujemy rynek płatności i widzimy jak dużą popularnością cieszą się w Polsce płatności odroczone. Ten model jest powszechny w kanale e-commerce, i do dzisiaj nie był dostępny z poziomu terminala w sklepach stacjonarnych. Ta funkcjonalność całkowicie odmienia rolę terminala płatniczego, który dostarcza nowe możliwości naszym Klientom, stając się narzędziem wspierającym sprzedaż. Postawiliśmy na współpracę z Mokka, ze względu na ich duże doświadczenie w obsłudze finansowania zakupów w sklepach stacjonarnych – powiedział Adam Tencza, Dyrektor Zarządzający w PayTel S.A.
Mokka i PayTel rozwijają odroczone płatności w kanale offline
Dzięki propozycji, z jaką wychodzi PayTel wraz z Mokka, klienci oraz sprzedawcy zyskują alternatywę dla kart kredytowych czy bankowych modeli ratalnych. Te ostatnie są dostępne w dużych sieciach sprzedaży, rzadko spotykane w pojedynczych punktach, a tam, średnie koszyki zakupowe osiągają również wartość od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych.
– Model kup teraz, zapłać później jest wyjątkowo atrakcyjny dla klientów mających pozytywne doświadczenia w kanale e-commerce. W szczególności są to młodzi konsumenci – millenialsi i przedstawiciele pokolenia Z, którzy oczekują szybkich i prostych procesów finansowania, w trakcie dokonywania zakupów w tzw. offline. Dzisiejsze modele bankowe są dla nich nieatrakcyjne ze względu na skomplikowany proces kredytowy. Rozwiązanie Mokka, daje również benefity samemu sprzedawcy. Dzięki nam firmy korzystające z terminali PayTel będą mogły zaoferować swoim klientom pełen wachlarz opcji finansowania – od popularnych odroczeń płatności na 30 dni, po wygodne systemy ratalne, nawet do 24 m-cy. Bazując na wcześniejszych doświadczeniach, jestem przekonany, że nasz produkt przyczyni się do wzrostu wartości tzw. koszyków zakupowych oraz do podniesienia konwersji sprzedażowej – powiedział Marek Biernacki, CEO Revo Technologies Polska (dostawca usługi Mokka).