Aplikacja PeoPay w nowej odsłonie ma być bardziej spersonalizowana i intuicyjna. Bank Pekao zapowiedział, że zmiany będą wdrażane stopniowo na przestrzeni najbliższych dwóch miesięcy. Jako pierwsi zyskają do nich dostęp użytkownicy smartfonów z systemem iOS, a następnie również posiadacze urządzeń z Androidem.

Nowości w aplikacji PeoPay

Do tej pory klienci Banku Pekao mogli spersonalizować swoją aplikację PeoPay m.in. wybierając te produkty, które mają być widoczne na pulpicie zaraz po zalogowaniu. Mowa o tzw. kaflach produktu, które można „przytrzymać” np. w celu udostępnienia numeru rachunku lub ukrycia kwoty dostępnych środków.

W najnowszej wersji aplikacji PeoPay mają zostać udostępnione nowe widżety z szybkim podglądem i dostępem do preferowanych funkcji. Użytkownicy będą sami decydować o tym, które widżety chcą mieć dostępne na pulpicie, w jakiej kolejności, i jak ma wyglądać ekran główny aplikacji.

Najnowsza wersja PeoPay umożliwi z poziomu pulpitu złożenie wniosku, dyspozycji lub sprawdzenie statusu swojej sprawy. Prosto z pulpitu klienci banku będą mogli także kupić bilet komunikacji miejskiej. Warto przypomnieć, że przy użyciu PeoPay można już także opłacić parkowanie.

Bank Pekao wprowadzi w swojej aplikacji moduł PeoPay „stories”. Mają być w nim prezentowane spersonalizowane oferty, informacje oraz poradnik, jak korzystać z nowych funkcji aplikacji. PeoPay w nowym wydaniu to również uproszczenie nawigacji – wszystkie produkty będą widoczne w dolnym menu nawigacyjnym.

Z kolei rodzice, których dzieci korzystają z aplikacji PeoPay Kids będą mogli na widżecie kontrolować stan kont swoich pociech lub ich wydatki bezpośrednio ze swojego pulpitu PeoPay. Niedawno w aplikacji dla najmłodszych klientów Banku Pekao pojawiły się nowości jak transakcje z użyciem kodów BLIK oraz przelewy na telefon.