Superpolisa to przygotowana przez multiagencję o tej samej nazwie, pierwsza w Polsce aplikacja mobilna pozwalająca w tak szerokim zakresie porównywać i od razu dokonywać zakupu ubezpieczeń.
Sprzedaż internetowa to obecnie nie tylko możliwość zakupu produktów za pośrednictwem firmowej strony, ale także prężnie rozwijający się rynek aplikacji mobilnych. Ubezpieczeniową niszę w tym zakresie zagospodarowała Superpolisa, multiagencja ubezpieczeniowa do tej pory działająca w kanale direct oraz poprzez naziemną sieć placówek.
– Zdajemy sobie sprawę z oczekiwań klientów „na stałe” podłączonych do internetu, dlatego nieustannie pracujemy nad usprawnianiem procesu sprzedaży. Kanał direct jest jednym z filarów biznesu Superpolisy, dlatego naturalną ścieżką rozwoju było stworzenie mobilnej aplikacji umożliwiającej porównanie i zakup ubezpieczeń. Rozwiązanie, które proponujemy, to z punktu widzenia klienta wygodny i szybki zakup polisy, możliwy do zrealizowania w dowolnym miejscu i czasie – mówi Bartłomiej Behnke, Dyrektor Zarządzający w Superpolisie.
Oferta 30 towarzystw w smartfonie
Innowacyjność aplikacji zaproponowanej przez Superpolisy polega na dostępie do oferty wszystkich czołowych ubezpieczycieli, porównaniu produktów pod kątem zakresu i ceny, a także zakupie wybranej polisy bezpośrednio w aplikacji.
– Zakup ubezpieczenia przy pomocy tej aplikacji to realna oszczędność. Szeroki dostęp do produktów 30 ubezpieczycieli i możliwości sprawnego porównania wszystkich ofert to gwarancja, że na pewno nie przepłacamy i że kupujemy ochronę, której zakres jest rzeczywiście dopasowany do naszych potrzeb – tłumaczy Bartłomiej Behnke z Superpolisy.
Kupując ubezpieczenie przez aplikację oszczędzamy nie tylko pieniądze, ale i czas. Aby obliczyć składkę polisy dla auta wystarczy zeskanować kamerą telefonu kod zamieszczony w dowodzie rejestracyjnym auta i odpowiedzieć na zadane w formularzu pytania. Zakup ubezpieczenia turystycznego i mieszkaniowego jest równie łatwy.
Aplikacja umożliwia też sprawny kontakt z doradcą, który może w dowolnym momencie odpowiedzieć na wszelkie pytania klienta, a także pomóc dokończyć porównanie i dokonać zakupu. Co ważne, finalizacja transakcji wybranej polisy możliwa jest bezpośrednio w aplikacji.
– Dzięki nowoczesnym technologiom i sposobom kontaktu z klientem zakup ubezpieczeń stał się jeszcze łatwiejszy, a same ubezpieczenia bardziej przystępne i zrozumiałe – podsumowuje ekspert Superpolisy.