Planowane zapisy na akcje Funwisher rozpoczną się 16.12 o godz. 9:00. Dziś opublikowana została dokumentacja z parametrami emisji i szczegółowymi planami spółki.

– Zapraszam inwestorów do zapoznania się z opublikowaną właśnie stroną emisji. Dzięki środkom z crowdfundingu będziemy mogli zrealizować strategię na lata 2022-2023. Zakup nowych licencji umożliwi nam produkcję oraz komercjalizację nowych filmów z życzeniami urodzinowymi i świątecznymi, po polsku i angielsku. Wierzymy, że w znaczący sposób przełoży się to na wzrost przychodów spółki, a w połączeniu z pracami nad rozwojem platformy, pozwoli nam przygotować się do globalnej ekspansji na bardzo perspektywicznym rynku – mówi Jarosław Kuźniar, CEO Funwisher.

Co planuje startup Funwisher?

Funwisher planuje pozyskać 2,1 mln zł, z czego 900 tys. PLN chce przeznaczyć na zakup nowych licencji i produkcję filmów urodzinowych oraz świątecznych. 200 tys. zł mają kosztować prace nad ulepszeniem silnika platformy i dostosowaniem jej do potrzeb zagranicznych odbiorców. 1 mln zł spółka zamierza przeznaczyć na komercjalizację nowej oferty, co związane jest z działaniami budującymi rozpoznawalność marki i zasięg, pozyskiwaniem nowych klientów (lead generation) oraz rozwojem partnerstw i sieci sprzedaży B2B.

W 2022 roku Funwisher planuje osiągnąć przychody ze sprzedaży na poziomie blisko 2,9 mln zł i wyprodukować około 30 tys. filmów dla 20 tys.-25 tys. klientów. Rok później przychody mają wynieść już ponad 4,3 mln zł, spółka szacuje też wypracowanie zysku na poziomie 654 tys. PLN. Około 48 tys. filmów ma trafić do ok. 30 tys. – 40 tys. zamawiających. Prognozy na lata 2022-2023 wynikają z poszerzenia oferty personalizowanych filmów dla dzieci oraz wejścia na rynek brytyjski.

W listopadzie Funwisher wynegocjował licencję na prawa do tworzenia personalizowanych filmów z udziałem bohaterów popularnej animacji Miraculous: Biedronka i Czarny Kot. Środki pozyskane z crowdfundingu posłużą na produkcję filmów urodzinowych, których premiera zaplanowana jest na Q1 2022. W trzecim kwartale 2022 roku zespół Funwisher chce przygotować filmy świąteczne z Biedronką.

Ponadto, spółka planuje zakup kolejnych licencji i przygotowanie na ich podstawie filmów urodzinowych i świątecznych. W Q1 2022 do portfolio postaci mają dołączyć Tomek i przyjaciele, Strażak Sam i Barbie. W kolejnych miesiącach, życzenia na platformie Funwisher po polsku i angielsku mają składać Smerfy, Trefliki oraz króliczek Bing. Plan na lata 2024-2026 zakłada dołączenie kolejnych bohaterów, m.in. serii Psi Patrol czy My Little Pony.