Leniwiec E-zzy to jedyny produkt na świecie, który łączy trzy urządzenia w jednym – w postaci miękkiego pluszowego zwierzaka. Monitor Snu czuwa nad snem dziecka, Asystent Rodzica wspomaga codzienną opiekę nad niemowlęciem, a Zabawka Szumiąca pomaga maluchowi spokojnie zasnąć.

– Urządzenie szumiące Leniwca, łączy się ze specjalną aplikacją w telefonie rodzica, wykorzystującą bezpieczną technologię Bluetooth SMART. To umożliwia zdalne zarządzanie i korzystanie z E-zzy – tłumaczy Julia Sielicka-Jastrzębska.

Inteligentny, pluszowy Leniwiec E-zzy

Leniwiec E-zzy idealnie wpisuje się w dynamicznie rozwijający się rynek tzw. „domu inteligentnego”, którego szacowana na najbliższe pięciolecie wartość ma przekroczyć 50 miliardów dolarów.

Od 2017 roku firmę Whisbear technologicznie wspiera Microsoft. Zapewnił między innymi dostęp do serwerów Azure, na których będą przechowywane dane użytkowników aplikacji.

– To bardzo ważne, żeby urządzenie czuwające nad snem naszych dzieci działało przy wykorzystaniu inteligentnej i bezpiecznej technologii. Rozwiązania chmurowe Microsoft nie tylko ułatwiają skalowanie biznesu i elastyczny rozwój platformy, ale przede wszystkim chronią dane, które dla każdego rodzica są najwrażliwsze, bo dotyczą ich dzieci – podkreśla Jarosław Sokolnicki, odpowiedzialny w Microsoft za rozwiązania chmurowe dla sektora handlu i produkcji.

To za sprawą Microsoft Whisbear połączył swoje siły z katowicką firmą Netizens, która stworzyła aplikację dla Leniwca.

Prace nad aplikacją dla Whisbear wykroczyły poza zwykłe zadania developerskie i dotknęły najważniejszych kompetencji Netizens. Od działań nad sprzętową warstwą projektu, poprzez oprogramowanie aż po stworzenie aplikacji dla urządzeń mobilnych. Takie projekty cieszą nas szczególnie, to serce naszej działalności i najbardziej pożądana forma współpracy – podkreśla Witold Kempa, CEO Netizens.

Kilka słów o Whisbear…

Whisbear to polski start-up założony ponad 3 lata temu przez siostry Julię i Zuzannę Sielickie. Flagowy produkt firmy – Szumiący Miś Whisbear dostępny jest w 31 krajach, a blisko ćwierć miliona dzieci zasypia przy szumie kultowego Misia. Od początku istnienia firma zdobywa liczne biznesowe, branżowe i konsumenckie nagrody.

Do najważniejszych należy ta wręczona przez brytyjską księżnę Kate podczas wizyty brytyjskiej pary książęcej w Polsce. Leniwiec E-zzy nie pozostaje w tyle za swoim starszym bratem i już może poszczycić się nagrodami zdobytymi w Wielkiej Brytanii, Polsce czy w Stanach Zjednoczonych, gdzie latem trafi na półki ekskluzywnego domu towarowego Nordstrom.

Whisbear/RT