Bank Pocztowy dostrzegając potencjał oraz wzrost liczby Ukraińców (około 2 mln) mieszkających na terytorium Polski już wcześniej udostępnił wiele usług w języku ukraińskim m.in. Contact Centre, stronę www oraz ograniczył do jednego liczbę dokumentów, wymaganych do otwarcia konta przez obywateli Ukrainy. Teraz czas na kolejne  rozwiązanie, tym razem Pocztowy24.

Potencjał ukraiński

Bank Pocztowy dbając o poszerzenie kręgu swoich klientów, w tym również cudzoziemców ze wschodu Bank postanowił wyjść dla nich z kolejnym rozwiązaniem, ułatwiającym komunikację. Od niedawna Ukraińcy, oprócz dostępu stacjonarnego do swojego konta w jednym z 4700 oddziałów Banku Pocztowego, mogą skorzystać z bankowości internetowej Pocztowy24 w ojczystym języku. Wystarczy, że posiadają konto osobiste i po wejściu na stronę internetową Banku www.pocztowy24.pl wybiorą ikonę ukraińskiej flagi, a następnie poprawnie się zalogują, podając swój login oraz hasło.

– Fakt, że Bank komunikuje się z ukraińskojęzycznymi Klientami w ich języku to znaczne ułatwienie obsługi konta i dokonywania transakcji przez Internet, ale także bardzo ważna w bankowości kwestia poczucia bezpieczeństwa. Bank Pocztowy to bezpieczny, polski bank, dlatego zaufanie, którym darzą nas Klienci, jest dla nas szczególnie ważne – mówi Karolina Stefanowicz, Dyrektor Departamentu Produktów Depozytowych i Ubezpieczeń Banku Pocztowego.

Atrakcyjne promocje

Instytucja finansowa, aby zachęcać nowych potencjalnych klientów zarówno polskich jak i zagranicznych we wrześniu br. wprowadziła promocję polegającą na możliwości transferu środków z konta w Banku Pocztowym z wykorzystaniem przekazu MoneyGram na preferencyjnych warunkach. Klienci mogą wykonać w trakcie jej trwania sześć bezpłatnych transferów do kwoty 2250 zł każdy. Oferta dotyczy każdego pierwszego transferu w danym miesiącu.