– Od momentu wybuchu pandemii cały czas zastanawialiśmy się jak usprawnić obsługę klientów, tak aby była ona nie tylko bardziej bezpieczna, ale i wygodniejsza. I tu pojawił się pomysł na wprowadzenie formatu umawiania spotkań z doradcami, tak żeby klienci nie musieli czekać w kolejkach przed oddziałami – mówi Przemysław Furlepa, wiceprezes zarządu BNP Paribas Bank Polska.

Współpraca BNP Paribas i Booksy

To pierwsze tego typu wdrożenie na rynku, a klienci żadnego innego banku na świecie nie mogą umówić się na spotkanie w oddziale w łatwiejszy sposób. Na początek za pomocą Booksy można zarezerwować spotkanie z doradcą odnośnie kredytu hipotecznego lub doradztwa inwestycyjnego. Jeśli rozwiązanie spotka się z pozytywną reakcję klientów, bank będzie dalej rozwijał współpracę ze startupem.

Na razie za pośrednictwem Booksy klient będzie mógł umówić się na wizytę w 100 wytypowanych placówkach BNP Paribas. Co istotne rozwiązanie jest dostępne dla wszystkich zainteresowanych – nie tylko dla klientów banku. W Polsce z usług Booksy korzysta około 1 mln osób.

– Szczególnie w obszarze hipotecznym mamy bardzo wielu klientów, którzy klientami banku jeszcze nie są. Dlatego zdecydowaliśmy się na udostępnienie możliwości umawiania spotkań w aplikacji Booksy, a nie w aplikacji bankowej. Dzięki temu mamy szansę dotarcia do większej liczby osób – mówi Przemysław Furlepa.

Z Przemysławem Furlepą rozmawiał Łukasz Piechowiak. Materiał jest dostępny także na Spotify i Soundcloud.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Wersja audio:

Podcast na YouTube: