W ramach współpracy z bankiem klienci będą mogli umówić się na spotkanie z doradcą BNP Paribas za pośrednictwem aplikacji Booksy. Na początek będzie można zarezerwować wizytę w sprawie kredytu hipotecznego lud doradztwa inwestycyjnego.

Przy okazji przypominamy o pierwszej części podcastu, w której porozmawialiśmy z Przemysławem Furlepą, wiceprezesem BNP Paribas Bank Polska. Materiał można znaleźć w podlinkowanym tekście.

Fintechowa współpraca Booksy i BNP Paribas

Booksy to aplikacja umożliwiająca bezpłatną rezerwację usług z sektora health & beauty i posiadająca ponad 7 mln użytkowników na świecie. W Polsce z takiego rozwiązania ma korzystać około 1 mln klientów. Booksy to także zaawansowana platforma, która ma ułatwiać prowadzenie biznesu – oferuje narzędzia marketingowe, czy zarządzanie bazą klientów. Założycielem i CEO firmy jest Stefan Batory.

Teraz Booksy wkracza na rynek fintech, a za pomocą aplikacji spotkanie z doradcą BNP Paribas będzie mógł umówić każdy zainteresowany – nie tylko klient banku. Wdrożenie pozwala na przyciągnięcie klientów nie będących na razie klientem BNP Paribas. Bank zapewnia, że to pierwsze tego typu wdrożenie na rynku, a klienci żadnego innego banku na świecie nie mogą umówić się na spotkanie w oddziale w łatwiejszy sposób.

Booksy odczuło jednak skutki lockdownu gospodarki. Pierwsze miesiące były trudne, ale ostatecznie udało się wyjść na prostą. Kilka dni przed otwarciem salonów fryzjerskich i kosmetycznych Booksy zanotowało w Polsce trzy razy więcej rezerwacji niż w najlepszy dzień przed pandemią. W szczytowych godzinach rezerwacji dokonywało prawie 300 osób na minutę. Na koniec I kwartału 2020 roku na platformie Booksy było zarejestrowanych 300 tys. punktów usługowych.

Ze Stefanem Batorym rozmawiał Łukasz Piechowiak. Materiał jest dostępny także na Spotify i Soundcloud.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Wersja audio:

Podcast na YouTube: